26
Sze

Design Managemmant Díj – Design Hét 2016

A Solinfo Lighting&Home elnyerte a 2016. évi Design Management Díj szellemi vagyon felmérésére irányuló szolgáltatás különdíját!

Szeptember 23-án az Iparművészeti Múzeum Üvegcsarnokában ünnepélyes keretek között, az idei Design Hét Budapest rendezvénysorozat kiemelt eseményeként vehette át elsőként a Solinfo két tulajdonosa és Ügyvezető Igazgatója (Orbán Zoltán és Szetei Krisztián) a Design Management Díj bírálata alapján elnyert különdíjat, melyet a HIPAvilon Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség ajánlott fel hagyományteremtő módon.

14433018_1204288696310572_4263569781823222460_n

14485014_1204288549643920_7369173033709547294_n

2

A bírálóbizottság értékelése: A SOLINFO Lighting & Home a belsőépítészeti piac olyan jelentős szereplője, amely lehetővé teszi, hogy az alkotó belsőépítészek és világítással foglalkozó szakemberek világszínvonalú választékból tervezhessenek, és egyúttal hatékonyan osztja meg a vállalatban felhalmozott tervezési és alkalmazási tudást.

14470421_1204289926310449_582032565746560147_n

1

A bemutatóterem nemcsak a legjobb gyakorlatok bemutatását szolgálja, hanem lehetővé teszi azok megvitatását, fejlesztését is. Mindezzel biztos alapot, komplex szolgáltatást nyújt designereknek és belsőépítészeknek ahhoz, hogy alkotó munkájukat végezzék.

A vállalkozás 1990 óta foglalkozik professzionális világítótestek, bútorok és lakberendezési kiegészítők forgalmazásával, kínálatában kizárólag a világ vezető, a design szempontjából kiemelkedő gyártóinak termékei szerepelnek.

Néhány évvel ezelőtt új koncepció szerint alakították ki bázisukat Budapest belvárosában, ahol a gondosan összeállított választékot felvonultató concept store és kávézó mellett a cég irodái is helyet kaptak. Kereskedelmi tevékenységüket a belsőépítészekből, lakberendezőkből és magánszemélyekből álló ügyfélkör számára a világítástervezési szolgáltatást nyújtó szakembereket felvonultató csapat teszi még vonzóbbá. A SOLINFO Lighting & Home design iránti elkötelezettsége működésének minden területén megtapasztalható, s nem csupán a választék és a professzionális szolgáltatáscsomag kialakítása során érvényesül, de a vállalati környezet, az irodák és a bemutatóterem kialakításában, az arculati elemek megválasztásában és használatában, illetve a válla-latirányítási struktúrában is nyomon követhető.

14390646_1204289922977116_1950903756156876246_n

14448969_1204289716310470_4507148897764358315_n

A kortárs szellemben felújított, időtálló belsőépítészeti megoldásokon nyugvó belső terek, valamint a bennük elhelyezett, egy-egy designtörténeti korszakot meghatározó, ikonikus design tárgyak alkotta karakteres összkép hűen tükrözi a cég céljait és értékrendjét: szakértelemről, professzionális hozzáállásról és határozott stílusról árulkodik, reflektál a korszellemre, az aktuális designtrendekre, ugyanakkor a vállalkozás fejlődésével párhuzamosan képes a változásra is. Az aktuális kínálatot felvonultató bemutatóterem és az irodák maguk is kommunikációs eszközként működnek, s a brand erősítésén és a márkaüzenet közvetítésén túl az értékesítést is jótékonyan támogatják.

14470391_1204289129643862_5527452915908299318_n

A design, mint szemléletmód a vállalkozás működésének alapvető eleme, a minden-napoktól elválaszthatatlan szerves része. A szemlélet- és ízlésformálás, a progresszió iránti elkötelezettség már a kezdetek óta kitüntetett figyelmet kap a céges kultúrában, s az elmúlt két évben még hangsúlyosabbá vált. A designstratégia tökéletesítését, a marketingkommunikáció fejlesztését immár külsős szakemberek is segítik, s a közösen meghozott döntések eredményeképpen ma már a brand egésze hatékonyan közvetíti a cég magabiztos értékválasztását, lendületét, frissességét.

információ: SOLINFO